A pinch of

15:02
2

Με την Μαρίνα Παντελάκη γνωριζόμαστε χρόνια. Η μεγαλύτερη απόλαυση μας είναι να ανοίγουμε ενα μπουκάλι Merlot και να αράζουμε στον καναπέ κάθε Κυριακή λέγοντας τα νέα μας. Τώρα τελευταία το έχουμε αμελήσει και αιτία ειναι το ..θέατρο....









Ναι ναι, η Μαρίνα είναι ηθοποιός και αυτό το διάστημα παίζει στο θέατρο Αλκμηνη κάθε Κυριακή στις 7μμ. Την Δευτέρα το πρωί πάντως, τρέχαμε για την φωτογράφηση και για ζεστό καφέ. 


  • Αν δεν μιλούσαμε τώρα θα :
  • Αν δεν σου μίλαγα τώρα,σίγουρα θα κοιμόμουν....Τις προηγούμενες μέρες έλιωνα στις πρόβες και μετά την πρεμιέρα... Ι need a rest!
  • Μια φράση που χρησιμοποιώ συνέχεια :
  • Μια φράση που χρησιμοποιώ συχνά είναι....old habits die hard!
  • Θα ήθελα οι άνθρωποι να πρόσεχαν περισσότερο :
  • Θα ευχόμουν οι άνθρωποι να πρόσεχαν περισσότερο το περιβάλλον, τα ζώα, και την εμφάνιση τούς !!!!
  • Το πιο φανταστικό πράγμα που μου έχει συμβεί :
  • Το πιο εκπληκτικό πράγμα που μου έχει συμβεί.....βασικά εκπλήσσω συνεχώς τον εαυτό μου καθημερινά με ότι κι αν κάνω!!!! Και σίγουρα οι άλλοι δίπλα μου δεν βαριούνται ποτέ! Νόμος!
  • Με παρεξηγούν συνήθως γιατί :
  • Μια συνηθισμένη παράνοια που έχω....τρώω τα νύχια μου και δεν θέλω να μου μιλάνε το πρωί αν δεν πιω καφέ πρώτα.
  • Δεν είμαι πολιτικός αλλά ..:
  • Δεν είμαι πολιτικός.......αλλά παίζει να τα κατάφερνα και καλύτερα από αυτούς τους καραγκιόζιδες...τουλάχιστον δεν θα έκλεβα.....και δεν θα κορόιδευα...
  • Είμαι πολύ καλή :
  • Είμαι καλή.....με ότι καταπιάνομαι!!! Σίγουρα θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό!!!
  • Είμαι πολύ κακή :
  • Είμαι πολύ κακή ...όταν λέω ανέκδοτα! Δεν το'χω...δεν το'χω.....
  • http://www.jujudekokimo.gr/
    Η καλύτερη ηλικία είναι :
  • Η καλύτερη ηλικία για μένα, είναι αυτή που θα ''διαιωνίζεται'' και δεν θα ''φαίνονται'' αλλαγές.....θα έχω πάντα όρεξη και ενέργεια για να κάνω όλα αυτά που μου αρέσουν....
  • Χωρίς πολλά λόγια , η φιλοσοφία μου είναι :
  • Σαν φιλοσοφία ζωής έχω το...ότι είναι να κάνεις κανε το τώρα..πάρε το ρίσκο...μην περιμένεις οι συνθήκες να είναι κατάλληλες....καν'τες εσύ να είναι! Δώσε όλο σου το είναι και απόλαυσέ το!
  • Που σε βρίσκω;
  • Tώρα παίζω κάθε Κυριακή στις 7μμ στο Θέατρο Αλκμήνη, στην παράσταση ΠΡΩΤΟΜΑΣΤΟΡΑ ΕΡΓΑ. Μια παράσταση βασισμένη στο μύθο του γιοφυριού της ¨Αρτας που 'ομως συνδέεται με την Ελληνική σημερινή πραγματικότητα καθώς η ύβρις η διαφθορά και η τρέλα, πολλά ''γεφύρια'' δεν άφησαν να στεριωθούν.

Ευχαριστούμε το κατάστημα ρούχων JUJU de KOKIMO  Αρχελάου 20 , Αθηνα  21 0722 0021


MUA & STYLING Alexandra Lavida




Alexandra Lavida


2 comments:

  1. Μαρινακι εισαι σουπερ!

    ReplyDelete
  2. Μαρινακι εισαι σουπερ!

    ReplyDelete

Attention

Unless otherwise specified, some photos posted in here do not belong to A Pinch of Soul and Style. If you own copyright to an image on this blog and would like recognition or removal, please contact us!