A pinch of

15:15
0
 

Δεν ξέρω τι να γράψω η τι θα έπρεπε να γράψω για να φανώ αντικειμενική απέναντι στους αναγνώστες μου,που μέσα απ'αυτό το κείμενο θα πρέπει να γνωρίσουν τον ηθοποιό Γιώργο Χρανιώτη . Οπότε θα σας γράψω για τον φίλο μου Γιώργο, έτσι όπως εγώ τον ξέρω και τον έχω εκτιμήσει κατά την διάρκεια της πολυετούς φιλίας μας. Η μάλλον καλύτερα να αφήσω να βγάλετε εσείς τα συμπεράσματα σας μέσα από την γρήγορη συνέντευξη που μου παραχώρησε κατά την διάρκεια του διαλείμματος της παράστασης "Το σπίτι του Φρανκενστάιν", στο θέατρο Γκλόρια, όπου πρωταγωνιστεί.










τραγουδάω με την μπάντα μου Imitate your

mother 

Παίζω στο Θέατρο Γκλόρια - Το σπίτι του

Φρανκενστάιν και παίζω μουσική κάθε τετάρτη

βράδυ στο Mosaic Cocktail bar



Αν δεν μιλούσαμε τώρα θα :
Έτρωγα τρελό πρωινό!!!
Μια φράση που χρησιμοποιώ συνέχεια :
Τα ρέστα μου....
Θα ήθελα οι άνθρωποι να πρόσεχαν περισσότερο :
την στοματική και σωματική υγιεινή τους....
Το πιο φανταστικό πράγμα που μου έχει συμβεί :
Είμαι ακόμα ζωντανός.... 
Με παρεξηγούν συνήθως γιατί :
Δεν λέω αυτό που σκέφτονται....

Δεν είμαι πολιτικός αλλά ..:
Δεν είμαι και ούτε ποτέ μου θα γίνω πολιτικός. Χωρίς άλλα.
Είμαι πολύ καλός:
Στο να αρμέγω
Είμαι πολύ κακός:
στο να συλλέγω...
H καλύτερη ηλικία είναι :
Πάει...πέρασε... 
Χωρίς πολλά λόγια , η φιλοσοφία μου είναι :
Ζήσε φτιάχνοντας την προσωπική σου ηθική...





Alexandra Lavida

0 comments:

Post a Comment

Attention

Unless otherwise specified, some photos posted in here do not belong to A Pinch of Soul and Style. If you own copyright to an image on this blog and would like recognition or removal, please contact us!