A pinch of

09:31
0




Η Φωτεινή Πετρογιάννη είναι η αγαπημένη μου δημοσιογράφος- Sportcaster. Παναθηναικός αυτή, Ολυμπιακός εγώ , καταφέρνουμε παρ'ολα αυτά να τα βρούμε σε όλα.. Μόδα, σκυλιά και εκπαίδευση, μακιγιάζ, ταξίδια, φαγητό, υγεία αλλά και μουσική.. Είναι μια γυναίκα μέσα σε όλα.. Και την καμαρώνω.








Την Φωτεινή την απολαμβάνουμε  στην  webtv του 

Sport Fm κάθε Κυριακή στις 22:00.




Εγώ πάντως, της πήρα συνέντευξη , κυρίως για να απολαύσω τις αγκαλιές του κουκλόσκυλου Μόκα, με τον οποίο ήπιαμε όλοι μαζί τον καφέ μας..  

1.Πως ξεκίνησαν όλα ;


Η ενασχόλησή μου με τα αθλητικά, ήρθε "εκβιαστικά" θα μπορούσε να πει κανείς,καθώς ο

μπαμπάς, δεν μου άφησε κανένα περιθώριο...

Με έπαιρνε μαζί στο γήπεδο από 5 χρονών και έτσι απλά..."κόλλησα".

Επαγγελματικά,ξεκίνησε πέρυσι, με την ευκαιρία που μου δόθηκε να δουλέψω στον Sport fm 94,6.






2. Ποιοι αθλητές σε επηρέασαν μεγαλώνοντας; 

Είχα την ευκαιρία να δω σπουδαίους παίκτες να αγωνίζονται στα ελληνικά γήπεδα, παίκτες που

αγωνίστηκαν με ήθος και αξιοπρέπεια σε ελληνικές ομάδες, οπότε νομίζω ότι υπήρξαν για μένα η

πιο καλή επιρροή. Μιας και η αγάπη μου είναι ο Παναθηναϊκός, θα πω τον Σαραβάκο και τον Βαζέχα.

3. Sportscast, που;  TV ή  Radio


Εύκολη ερώτηση...Η αμεσότητα και η επικοινωνία που προσφέρει το ραδιόφωνο με τον κόσμο,δεν

συγκρίνονται με τίποτα.

4. Ποιο είδος μουσικής θα μας εξέπληττε να ακούσουμε στο iPad σου;

Μου αρέσουν τα ωραία τραγούδια, δεν ξεχωρίζω είδη και τραγουδιστές.

Νομίζω λοιπόν πως μπορείς να βρεις τα πάντα...

5.Αν δεν σου μιλούσα τώρα τι θα έκανες..

Πιθανότατα θα έπαιζα με τον σκύλο μου, μιας και από τότε που ήρθε σπίτι "κλέβει" όλον τον

ελεύθερο χρόνο μου.


6. Μια φράση που χρησιμοποιώ συχνά

"Ο χρόνος θα δείξει..."

7. Θα ήθελα οι άνθρωποι να πρόσεχαν περισσότερο...

...τον εαυτό τους φυσικά. Να είναι ήρεμοι και ψυχικά υγιείς, γιατί κάπως έτσι είναι καλά και οι

γύρω τους.    

8. Τι δεν σταματά ποτέ να με εκπλήσσει..

Ο εαυτός μου. Κάθε μέρα ανακαλύπτω και κάτι καινούργιο... και ξέρεις ε;

Αυτό, δεν είναι πάντα καλό.

9. Παρεξηγούμαι περισσότερο γιατί...

Παρεξηγούμαι πολύ συχνά, για πολλούς λόγους, μου περνάει όμως πολύ γρήγορα.

Είμαι καχύποπτη γενικά και νομίζω από εκεί ξεκινάνε όλα...

10. Δεν είμαι πολιτικός, αλλά .....

...αλλά μπορώ να σου πω κι εγώ πολλά ψέματα.

11. Είμαι πολύ καλή:

Με ό,τι αποφασίσω να ασχοληθώ...

Ασχολούμαι δηλαδή, μόνο με "πράγματα" που ξέρω πως θα τα κάνω καλά.

12.Είμαι πολύ κακή...

Στη διπλωματία... Δεν μπορώ να το"παίξω" κάτι που δεν είμαι, που δεν θέλω...

Λέω πάντα αυτό που σκέφτομαι, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.


13.Η καλύτερη ηλικία είναι:

Η κάθε ηλικία είναι καλή για κάτι...

Τα 20, είναι ιδανική ηλικία για διασκέδαση, τα 30 για επαγγελματική εξέλιξη... Για τις άλλες θα

σου πω σε 5­-10 χρόνια.

14. Η φιλοσοφία μου εν συντομία είναι:

Κάθε άνθρωπος έρχεται στη ζωή σου για κάποιο λόγο, αρκεί βρεις ποιος είναι ο λόγος.

15.Τα χόμπυ μου είναι:

Δεν υπάρχει πια χρόνος για χόμπυ...

Η βόλτα με τον σκύλο μου έχει γίνει πια η πιο ξεκούραστη στιγμή της ημέρας.

16. Πως θα περιέγραφες την προσωπικότητα σου;

Είμαι απρόβλεπτη και πολύ παρορμητική... Κάθε μέρα είναι μια άλλη μέρα...

17. Αν μπορούσες να μαγειρέψεις δείπνο για έναν άνθρωπο τι θα μαγείρευες και για ποιον;

Στον μπαμπά μου, γιατί αρνείται πεισματικά να φάει από τα χεράκια μου...

18.Πως κάνεις την διαφορά ανάμεσα σε άλλους Sportscasters;

Δεν την κάνω... αλλά αν πρέπει να σου απαντήσω κάτι, θα πω πως είμαστε τόσο λίγες οι γυναίκες

που ασχολούμαστε με αυτό, που κάνουμε όλες μαζί τη διαφορά.

19.Τι είναι τα σπορ,  για εσένα;

Ένα ευχάριστο διάλειμμα από τη ρουτίνα της καθημερινότητας.





20. Από το ένα έως το δέκα, βαθμολόγησε με για την συνέντευξη που σου πήρα ..

9, γιατί 10 δεν παίρνει κανείς.

Πολύ ιδιαίτερες ερωτήσεις και ενώ στην αρχή φαίνονται εύκολες για να τις απαντήσει κανείς,

τελικά, είναι πολύ απαιτητικές.









Alexandra Lavida

0 comments:

Post a Comment

Attention

Unless otherwise specified, some photos posted in here do not belong to A Pinch of Soul and Style. If you own copyright to an image on this blog and would like recognition or removal, please contact us!