A pinch of

00:29
0


Με λένε Άλεξ..

Από τον Αλέξανδρο, τον κύριο που με βρήκε.. Ήμουν ένα κουταβάκι ούτε δύο κιλά όταν με μάζεψε.. Τα λόγια του ήταν γεμάτα παράπονο... 




"Βρήκα ένα κουταβάκι μια σταλίτσα...βαμμένο με καστανή μπογιά βαφής.. από γυφτάκια που μάλιστα γέλαγαν με το κατόρθωμα τους... Μυρίζει χημικό και μπογιά. Καταβεβλημένο και με το ζόρι κρατάει τα ματάκια του ανοιχτά"







Μικρούλης και ομορφούλης, ήταν θέμα χρόνου να βρώ οικογένεια που να με θέλει και να με προσέχει.. Έτσι, την πρώτη φορα , με πήραν σ'ενα σπιτι, με την υπόσχεση οτι θα μ' αγαπάνε και θα με φροντίζουν..Χαρά να δεις που κάναμε όλοι!!! 

Λίγες μέρες αργότερα βρέθηκα πίσω στην πανσιόν γιατί ήμουν βάρος..  Πόσο λυπήθηκα.. Τα καταλαβαίνω εγώ αυτά και ας είμαι σκυλάκι..  


Λϊγο καιρό αργότερα, με ζήτησε μια άλλη οικογένεια με παιδάκια!! Πόση χαρά είχα, δεν λέγεται!!!! Δεν έμελλε όμως να κρατήσει για πολύ.. Βλέπεις, ήμουν πια τριών μηνών και έβγαζα δοντάκια.. Και η οικογένεια που με είχε με πήγε σ'έναν κύριο που θέλει να λέγεται εκπαιδευτής.. Ε, για να μην τα πολυλογώ τους είπε ότι έπρεπε να μου κάνουν σκληρή εκπαίδευση, κομμάντο ένα πράγμα γιατί θα μεγάλωνα και θα γινόμουν αιμοβόρικο σκυλί...που θα έτρωγε τους πάντες.. 



Πονηρούλης ο εκπαιδευτής ήθελε να τους φάει τα λεφτά, αλλά αντί για εκπαίδευση με πήγαν πάλι στην πανσιόν.. Μα πόσο ανεύθυνοι όλοι τους. Πληγώθηκα πάρα πολύ..  Και δεν δαγκώνω τώρα, γιατί τα έβγαλα τα δοντάκια μου.. ¨Ούτε όταν με ζουλάνε και με τσιμπάνε, και με παίρνουν αγκαλιά .. Μόνο χαμογελάω και χαίρομαι..   

Ενώ έχει πολλά σκυλάκια στην πανσιόν, εγώ θέλω να με υιοθετήσει μια οικογένεια.. Να με αγαπάει.. Να με πηγαίνει βόλτα, να με παίρνει αγκαλιά.. Θέλω να παίζω μαζί τους, να γελάω , να χτυπάει η καρδούλα μου απο χαρά, να τρώω λιχουδιές.. Θέλω αγκαλιές, θέλω φιλιά, θέλω να με χαιδεύουν στην κοιλίτσα μου.. 
Πολλά ζητάω μωρέ; 

Τηλ επικ : 6972297146
                   6940777231














                                     ΜΕ ΑΓΑΠΗ, 

                      ΑΛΕΞ

0 comments:

Post a Comment

Attention

Unless otherwise specified, some photos posted in here do not belong to A Pinch of Soul and Style. If you own copyright to an image on this blog and would like recognition or removal, please contact us!