A pinch of

13:24
1

"Tί να πεις και τί να γράψεις για έναν άνθρωπο που έχει μάθει να δίνει- όχι δεν μιλάω μόνο για τα υλικά -αλλά και για τα ψυχικά αποθέματά του"

Αναστασία, το όνομα της μητέρας μου, αυτής που με έφερε στη ζωή, έτσι την λένε και αυτή, έτσι μου είχε πει εκεί μέσα στις σελίδες ζωής , εκεί οπού την πρωτοσυνάντησα , έτσι τις ονομάζει και το έχω κατακλέψει και εγώ αυτό και πλέον είναι και δική μου έκφραση. Λέει ο,τι δεν είναι συγγραφέας αλλά γράφει στίς ψυχές των αναγωστών αν κρίνω από τις παρουσιάσεις στις οποίες έχω λάβει μέρος εγώ προσωπικά. Είναι ορισμένοι  άνθρωποι πλασμένοι σαν να είναι από πορσελάνη, σαν να μην θέλεις να τους αγγίξεις να τους μετακινήσεις γιατί απλά φοβάσαι ότι θα σπάσουν. Έτσι είναι και η Αναστασία μια πορσελάνινη κούκλα,  με ένα τεράστιο χαμόγελο και μια φωνή αιώνιας έφηβης , ξέρεις , αυτής της έφηβης που θέλει να κάνει το κόσμο καλύτερο. Αυτής που ζει το κάθε της όνειρο μέχρι τελευταίας ρανίδας σαν να μην έχει αύριο..Ρουφάει την ζωή σαν αφέψημα και κάνει και μπουρμπουλήθρες στο τέλος γιατί σαν έφηβη θέλει να σου τραβήξει την προσοχή και να σου πει (εεεεε ψψψτ τελείωσα,έχεις άλλο για να πιω ή θα συνεχίσω να σου σπάω τα νεύρα με τις μπουρμπουλήθρες μου). Κάθε που την φέρνω στο μυαλό μου ηχεί μια κ μόνο λέξη που την λέμε μεταξύ μας όμως –ΚΑΡΜΑ ΜΟΥ- Πολλοί την ξέρουν, λίγοι την νοούν εκατό τοις εκατό. Γεννήθηκε στην Αθήνα μα επέλεξε την Ρόδο να δημιουργεί τα ενήλικα παραμύθια της.

 "Δεν νιώθω συγγραφέας μα παραμυθού που παίζει κρυφτό με τις λέξεις.Αγαπώ το χαρτί,γράφω ακόμα στο χέρι με στυλό πολύχρωμα εφηβικά,γράφω όνειρα και καταγράφω στιγμές, οχι χρόνια" ..

 Αυτό αγάπησα από αυτό τον άνθρωπο,το ότι είναι άνθρωπος ΟΥΣΙΑΣ ... Μου έγραψε κι άλλα τρελά δικά της και τρελάθηκα ακόμη περισσότερο μαζί της όπως :

"Πιστεύω στους ανθρώπους και στα καλοκαίρια που κρύβουν μέσα τους. Λατρεύω τα ταξίδια,την ιστιοπλοΐα,την θάλασσα, μα και τον άνεμο. Λατρεύω την Ελλάδα και τους ανθρώπους της. Συλλέγω (πέρα από..στιγμές στον κουμπαρά της ψυχής μου!!) βότσαλα,νομίσματα,δίσκους παλιούς και κόλλες αλληλογραφίας! Με χαλαρώνουν τα παιδιά μου,οι φίλοι μου,η μουσική τα κολάζ που δημιουργώ με υλικά όπως άμμος, φύλλα, ασπρόμαυρες φωτογραφίες, η ζωγραφική με κάρβουνο,η μουσική"

 Αν έχεις φτάσει σε αυτό το σημείο και διαβάζεις αυτό που βλέπεις τώρα, προφανώς σε μάγεψε και εσένα και ξέρεις γιατί ; Γιατί απλά χρησιμοποιεί την γλώσσα την ανθρώπινη και όχι την δήθεν.Την γλώσσα που και στο δίπλα σκαμπό να κάθεσαι θα σου αποσπάσει την προσοχή . Μερικά από τα βιβλία της είναι τα εξής: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟ ΠΕΤΡΑ, ΒΑΡΛΙΚΙ, ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΑΠΟΣΤΙΑΣ, ΟΜΕΡΤΑ, Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΚΡΙ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥ (που μεταφέρθηκε τηλεοπτικά στον ραδιοσταθμο του Αλφα Chanel ) ΟΙ ΓΕΥΣΕΙΣ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ,  ΣΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΤΙΟ (που σκηνοθετεί σε τηλεταινία ο Θοδωρής Κάζης), όπου έχει δώσει όλη της την αμοιβή εσαεί στο κοινωνικό παντοπωλείο της Ρόδου, μιας και το βιβλίο αναφέρεται σε έναν αυτόχειρα στην Ελλάδα της κρίσης!
Γράφει στίχους που κάνει τραγούδι και μελωδία ο Γρηγόρης Πετράκος και ο Χρίστος Ανθούλας και μία πρόσφατη συνεργασία που την κάνει πολύ χαρούμενη είναι αυτή με την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου όπου δημιούργησε τους ’’ ΜΥΘΟΥΣ ‘’των 48 νησιών μας!!!!!!Αν την ρωτήστε τί απο όλα ξεχωρίζει και αγαπά από όσα κάνει,θα χαμογελάσει πονηρά και θα σας πει "Ο,τι....είναι  ΣΑΝ ΟΝΕΙΡΟ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ!!!!!"

΄Εβαλα αυτούσια την συνέντευξη που της πήρα γιατί δεν μπορώ να κόψω και να αλλάξω ούτε ΛΕΞΗ της απο αυτά που γράφει.. Αναστασία Κορινθίου απλά ήρθες για να μείνεις στην ψυχή μου ΚΑΡΜΑ ΜΟΥ...

η Γωγώ (ΣΟΥ)



Αφιέρωμα στην Αναστασία Κορινθίου , από την φίλη και θαυμάστρια της Γεωργία Πελέκη
για το Soul & Style.

Την ευχαριστούμε θερμά! 

1 comments:

  1. Εξαιρετικο αφιερωμα.

    ReplyDelete

Attention

Unless otherwise specified, some photos posted in here do not belong to A Pinch of Soul and Style. If you own copyright to an image on this blog and would like recognition or removal, please contact us!