A pinch of

09:35
0

A night in Shanghai 
I know you are dreaming of sex. Dreaming of me, because you whisper my name.
Quiet and sure-
"Changying".. what a beautiful name...


I watch you sleep, I touch your lips with my fingertips. I
lay over you, my breasts just inches from your mouth. You sigh
A breath that tickles my nipples into life. I whisper into your open mouth-
"I want you"
I slide my body onto yours and lay there, feeling your heat
that familiar heat that pulses like electricity between my legs
a wetness stirs inside of me as blood flows to that part of you that
pushes me over the edge.

You reach out from your slumber, eyes still closed mouth still agape
still asleep I touch my tongue to your chin and trail it down your neck.
you push your hips up into me, I moan. Low and deep.
I inch down your torso over your navel to your hips where I can smell your skin
it is calling to me, whispering aching for my touch
begging me-
"Please"
I pull your boxers over your hips, slowly kissing through the expanse
of dark hair

The breath of your loins is inhaled into me and I taste it with my lips
in short loving kisses. The tip of my tongue comes alive
trailing over your shaft, tickling veins that pump vitality through your groin
I want to take you deep into my mouth, deep into my aching dripping pussy.
I want to fuck you and make love to you simultaneously.
I suck you, long, languishing there in your lap.
My mouth opens around your thickened flesh

I suck you in again, faster and faster still, watching your sleeping
face as you take my mouth
I know you are dreaming of sex. Dreaming of me, because you whisper my name.
Quiet and sure-
"Changying"



A yearning inside of me pushes me to your lips and I am hovering
High like a snowflake falling above you. I lower myself, feeling you
stretch into me
Opening me, I haven't been with you again in reality and it hurts to have
you inside of me this way.
But I love the feeling of having you there, the feeling of your hard
erection spreading me as my
flower clamps around you almost sucking you in.

You touch me then, out of your sleep moaning
You are penetrating me, making love to me and I am there now
Orgasming with you in side of me, I am calling your name, you are my
master, My Lover,
my friend.

We are there in this dream world, in this fantasy of lust.
I slump into your arms and drift there between sleep and wake.
Between sanity and lust. Between you and me. Where our bodies, the
two... are one.

Σε βλέπω να κοιμάσαι. Αγγίζω τα χείλη σου με τα ακροδάχτυλά μου. Ξαπλώνω πάνω σου, το στήθος μου μόλις χιλιοστά από το στόμα σου. Αναστενάζεις..
Μια ανάσα σου "ξυπνάει" τις ρώγες μου..Ψυθιρίζω μέσα στα ανοιχτά σου χείλη "Σε θέλω"
Το σώμα μου γλιστράει πάνω στο δικό σου και παραμένω εκεί. Nιώθω τη θέρμη σου, αυτήν την οικεία θέρμη που χτυπάει σαν ηλεκτρισμός ανάμεσα στα πόδια μου.
Υγραίνομαι και νιώθω να κυλάει το αίμα σε σημεία που με σπρώχνουν να ξεπεράσω τα όρια.
Ξυπνάς. με μάτια ακόμη κλειστά και τα χείλη σου ανοιχτά ακόμη μέσα στον λήθαργό σου χαράζω με τη γλώσσα μου το πηγούνι σου και κατεβαίνω ως στον λαιμό σου.

Κολλάς το σώμα σου επάνω μου και εγώ αναστενάζω... χαμηλόφωνα και βαθιά. Κατρακυλάω ως τον κορμό σου, πάνω από τον ομφαλό μέχρι να φτάσω στους γοφούς σου, εκεί όπου μπορώ ακούσω την μυρωδιά σου να με καλεί, για να με παρασύρει… να ψιθυρίζει και να αδημονεί για το άγγιγμά μου..να παρακαλάει παθιασμένα. Τραβώντας αργά το εσώρουχό σου πάνω από τους γοφούς σου, φιλάω όσα μου αποκαλύπτονται…


Παίρνω τις πνοές σου και τις γεύομαι στα χείλη μου σαν μικρά, τρυφερά φιλιά. Η άκρη της γλώσσας μου ζωντανεύει πάνω στα πιο λεπτά σημεία του δέρματός σου, τσιγκλάει τις φλέβες που αντλούν ζωντάνια εκεί χαμηλά… σε θέλω βαθιά μέσα στο στόμα μου, βαθιά μέσα μου στα πιο υγρά μου σημεία. Θέλω να με πηδήξεις αλλά και να κάνουμε έρωτα ταυτόχρονα. Σε ρουφάω έντονα, κρυμμένη στην αγκαλιά σου. Το στόμα μου είναι ορθάνοιχτο γύρω από εσένα.


Σε ρουφάω και σε πιπιλίζω ξανά, όλο και πιο γρήγορα ενώ κοιτάζω το μεθυσμένο από ύπνο πρόσωπό σου. Όσο παίρνεις το στόμα μου, ξέρω ότι ονειρεύεσαι πως πηδάς... Ξέρω πως ονειρεύεσαι εμένα.. ψιθυρίζεις το όνομά μου, ήρεμα και με σιγουριά «Changying». Ο πόθος που ουρλιάζει μέσα μου με σπρώχνει ως στα χείλη σου και αιωρούμαι ψηλά σαν μια νιφάδα από χιόνι που πέφτει απαλά επάνω σου. Χαμηλώνω και σε αισθάνομαι να τεντώνεσαι μέσα μου. Να με ανοίγεις. Είναι η πρώτη φορά που σε αισθάνομαι στην πραγματικότητα και με πονά να σε έχω μέσα μου έτσι. Όμως δεν αλλάζω την αίσθηση αυτή. Να σε έχω μέσα μου, σκληρό και να εξαπλώνεσαι κάνοντας το λουλούδι που έχω μέσα μου να σε σφίγγει τόσο σφιχτά που σχεδόν σε ρουφάει.


Και τότε , έχοντας ξυπνήσει από τα βογγητά σου, με ακουμπάς. Μπαίνεις μέσα μου, μου κάνεις έρωτα και τώρα είμαι εκεί.. τελειώνω με σένα μέσα μου. Φωνάζω το όνομά σου, είσαι ο αφέντης μου, ο εραστής μου, ο φίλος μου. Παρασυρόμαστε σε ένα κόσμο μαγεμένο, σε μια φαντασίωση λαγνείας. Βυθίζομαι στην αγκαλιά σου και υπάρχω ανάμεσα σε πραγματικότητα και λήθαργο. Ανάμεσα σε λογική και πόθο. Ανάμεσα σε μένα και σε εσένα. Εκεί όπου τα δύο κορμιά μας γίνονται ένα.

ILaDiva

0 comments:

Post a Comment

Attention

Unless otherwise specified, some photos posted in here do not belong to A Pinch of Soul and Style. If you own copyright to an image on this blog and would like recognition or removal, please contact us!