A pinch of

22:53
2
   Χαρτομαντεία & Μελλοντολογία 

Ορισμένοι πιστεύουν, άλλοι όχι..
Άλλοι θεωρούν την χαρτομαντεία είδος μαγείας.
Άλλοι την θεωρούν δαιμονική.. Πολλοί λένε ότι οι χαρτομάντες είναι αναξιόπιστοι..
Ακόμα περισσότεροι όμως, συμβουλεύονται σήμερα την τράπουλα..





Η αλήθεια είναι πως κανείς πραγματικά δεν ξέρει..
Η αμέσως επόμενη αλήθεια είναι πως σχεδόν όλοι μας κατά καιρούς έχουμε συμβουλευτεί κάποια άτομα, είτε φίλους, είτε γνωστούς είτε "επαγγελματίες" ..
Και ενώ πολλοί έχουν όντως πέσει θύματα τσαρλατάνων,  αρκετοί έχουν βρει εξαιρετικούς ανθρώπους που κάνουν την δουλειά τους εχέμυθα, σωστά και όμορφα.

Πολλοί από εμάς έχουμε βρεθεί σε αδιέξοδες καταστάσεις, ενώ άλλοι από εμάς ψάχνουμε για απαντήσεις σε προβλήματα που μας απασχολούν..

Συζητώντας με μια γνωστή μου μελλοντολόγο, φίλη φίλης που λέμε, και ενώ ήμουν από την αρχή αρνητική και καχύποπτη, τελικά άλλαξα γνώμη. Ίσως γιατί η ίδια κατάλαβε τους ενδοιασμούς μου και με πήγε με τα νερά της, ίσως γιατί κατάφερε να μου κάνει ένα ψυχογράφημα εξαιρετικό διακρίνοντας πράγματα στον χαρακτήρα μου που δεν τα κάνω φανερά.. Ίσως γιατί " έπεσε μέσα "που λέμε, σε ότι την ρώτησα..


Για να μην μακρηγορώ, και για να είμαι σωστή, δίκαιη και επαγγελματίας, την Αγγελική την συνιστώ ανεπιφύλακτα. Κυρίως γιατί είναι ξεκάθαρη.. Και απαντά με ακρίβεια και σύνεση  σε ότι μας απασχολεί..
Έπειτα, είναι γλυκύτατη, ήρεμη, και υπομονετική..

Πιστεύω πραγματικά πως αξίζει να την συμβουλευτείτε.
Οι τιμές της είναι ΙΔΙΑΤΕΡΑ προσιτές.

Για τιμές και λοιπές πληροφορίες

http://xartomanteiaageliki.gr/home/

Τηλέφωνα:   6980196313 και 6942675221

                      


2 comments:

  1. Την Αγγελική την γνωρίζω απο το 2007, ειναι εξαιρετική σε αυτο που κάνει, αλλα πάνω απο ολα ειναι άνθρωπος!! και φίλη!!. Για εμένα προσωπικά ειναι ο φύλακας Αγγελος μου!! με εχει βοηθήσει άπειρες φορές!! μου συμπαραστάθηκε αλλες τόσες!! Αγγελική μου ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ReplyDelete
  2. Αγγελική29 July 2014 at 11:55

    Ευχαριστώ πολύ!!

    ReplyDelete

Attention

Unless otherwise specified, some photos posted in here do not belong to A Pinch of Soul and Style. If you own copyright to an image on this blog and would like recognition or removal, please contact us!