A pinch of

23:49
0




Hi, my name is Sophie


Wife, Mother, Believer. organizer of comfortable chaos, CEO of all things domestic. I don't believe in sugarcoating unless you are under the age of 3. Most people would say that I'm diplomatically correct, I'm a realist and operate based on logic. I am a forgiving and patient person that has great love for helping others, which is what I'm hoping I can do by sharing a bit of my own personal chaos, opinions, advice and God only knows what else, with you. How about a little Real Talk?

"It takes a village" You know what I love about my upbringing? The morals and values I was taught, and I say taught because children are a blank slate, they learn from the circle that surrounds them. I wake up every morning thankful for so many things, and one of them is that my son who is 3 will kiss your face off, why? because that's what we do, we hug, we kiss, and we LOVE, with every fiber, we're far from perfect but we don't hate, and we don't discriminate, we allow each other to cry, get angry and then we kiss and hug, we do this to teach compassion and to understand what unconditional love is. So when I see articles on the internet especially the ones that talk about how our sons struggle, how they are told "stop crying", and "be a man" it actually hurts my heart. How are we as women raising our sons to become loving and compassionate men? I find myself correcting my husband alot, not that it's a bad thing, it's a cycle that needs to stop. We are taught to respect our elders, honor our parents but we also need to honor and respect our children as well. In order for my son to learn how to honor himself, it is my job to ensure that we are all doing this, with each other as well. Have you ever had a meltdown? I know I have, and I think we can all say that in those moments the last thing you want to here is "why are you crying?", or "stop crying", what I needed to hear during those meltdowns is, validation, and compassion, not questioning or being told how to feel. Why is this or why should this be any different for boys? Men can be manly and express their feelings they are after all human. How have we gotten to this point where we judge others so harshly? For the moms and dads of little girls, the relationship you portray with your significant other or spouse, affects what your little girl will view as "normal" when she becomes old enough to date. Everything I saw my parents do, whether it be hugging, kissing, or arguing, all of these things carried over into the partners I chose as and adult. Men honor your the mother of your children by behaving in a respectful, loving manner, teach your daughters to stand up for themselves, teach them that real men will put their arms around you and not on you, raise them and show them that knowing their self worth means more than some fleeting moment of sexual curiosity and affection. As a teen my mother told me that whenever I looked in a mirror I needed to be able to be ok with every decision I had made, and that if I was ok with what I saw, all would be well, and to this day I look and say, I'm good. I was taught that I am the only one accountable for my actions, and although I've made alot of mistakes, I'm perfectly ok with what I see. I will be honest and say I have no idea what I'm going to do if we ever have a girl. Everything is so sexual, and it seems like things begin at a much earlier age then I can remember, but I digress. I think the biggest thing we forget as parents is that it is our own behavior that our children model our own behavior, words are not enough. When we have the support and unconditional love from the people we love the most, it creates a foundation to stand on for life. I believe that this is the village everyone refers to when talking about raising children. In this day and age it seems that alot of these things have been fading and fast.... but there is still hope, and it's our children. "We need to teach our daughters the difference between a man who flatters her and a man who compliments her a man who spends money on her and a man who invests in her a man who views her as her property and a man who views her properly a man who lusts after her and a man who loves her a man who believe's he's a gift to women, and a man who believe's she's a gift to him And then we need to teach our sons to be that kind of man."
-Unknown

Χρειάζεται ένα ολόκληρο χωριό»
Ξέρετε τι αγαπώ σχετικά με την ανατροφή μου; Το ήθος και τις αξίες που διδάχτηκα, και λέω διδάχθηκα γιατί ως παιδιά είμαστε λευκές σελίδες, μαθαίνουμε από τους κύκλους που έχουμε γύρω τους. Ξυπνάω κάθε πρωί και είμαι ευγνώμων για τόσο πολλά πράγματα, και ένα από αυτά είναι ο γιος μου ο οποίος είναι 3 ετών και με φιλάει συνεχόμενα. Γιατί; Επειδή αυτό κάνουμε, αγκαλιάζουμε, φιλάμε και ΑΓΑΠΑΜΕ, με κάθε κύτταρό μας, και παρά το γεγονός ότι είμαστε μακριά από το να είμαστε τέλειοι, αλλά δεν μισούμε, και δεν κάνουμε διακρίσεις, και επιτρέπουμε στους εαυτούς μας και στους άλλους να κλάψουν και να εκνευριστούν και μετά φιλιόμαστε και αγκαλιαζόμαστε, και το κάνουμε αυτό για να διδάξουμε συμπόνια και για να καταλάβουμε τι είναι η αγάπη δίχως όρια. Έτσι, όταν βλέπω άρθρα στο Internet ειδικά αυτά που μιλάνε για τον τρόπο που παλεύουν οι γιοί μας, και πως τους λένε ότι «δεν πρέπει να κλαίνε» και «πώς να είναι άντρες», πραγματικά θλίβομαι. Πως μπορούμε σαν γυναίκες να μεγαλώσουμε τους γιούς μας και να είναι άνδρες που αγαπούν και συμπονούν; Πολλές φορές έχει χρειαστεί να διορθώσω τον άντρα μου, όχι ότι είναι κακό, αλλά αυτός ο κύκλος πρέπει να σταματήσει. Μαθαίνουμε πώς να σεβόμαστε του μεγαλύτερούς μας, να τιμάμε τους γονείς μας αλλά πρέπει να τιμάμε και να σεβόμαστε και τα παιδιά μας επίσης. Για να μπορέσει ο γιος μου να μάθει να σέβεται τον εαυτό του είναι δουλειά μου να βεβαιωθώ ότι όλοι κάνουμε το ίδιο μεταξύ μας επίσης. Έχετε ποτέ καταρρεύσει; Εγώ πάντως ξέρω πως μου έχει συμβεί και νομίζω πως όλοι θα συμφωνήσουμε ότι εκείνες τις στιγμές το τελευταίο πράγμα που θες να ακούσεις είναι το «γιατί κλαις;» ή το «σταμάτα να κλαις». Αυτό που χρειαζόμουν να ακούσω κατά τη διάρκεια αυτών των επεισοδίων είναι συμπόνια και κατανόηση και όχι να μου λένε πώς πρέπει να νιώθω. Γιατί είναι ή γιατί θα έπρεπε αυτό να είναι διαφορετικό για τα αγόρια;
Οι άντρες μπορούν να είναι άντρες και ταυτόχρονα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους, στο κάτω κάτω είναι ανθρώπινα όντα. Πώς φτάσαμε στο σημείο να κρίνουμε τους άλλους τόσο σκληρά; Για τις μαμάδες και τους μπαμπάδες μικρών κοριτσιών, η εικόνας της σχέσης που δείχνετε, με τη σύζυγό σας ή το σημαντικό έτερον ήμισυ σας, επηρεάζει ακριβώς το τι το μικρό κορίτσι σας θα δει αντιληφθεί ως «φυσιολογικό» όταν είναι αρκετά μεγάλη για να βγαίνει ραντεβού. Όλα όσα έβλεπα τους γονείς μου να κάνουν, είτε αυτό ήταν να αγκαλιάζονται, ή να φιλιούνται ή να μαλώνουν, όλα αυτά τα κουβαλάω μέσα μου και τα μεταφέρω στους συντρόφους που επιλέγω σαν ενήλικας. Οι άντρες τιμούν τη μητέρα των παιδιών σου όταν συμπεριφέρονται με σεβασμό και με αγάπη, διδάξτε τις κόρες σας να υπερασπίζονται τον εαυτό τους, διδάξτε τους ότι οι αληθινοί άντρες θα βάλουν τα χέρια γύρω τους και όχι πάνω τους, μεγαλώστε τες και δείξτε τους ότι το να γνωρίζουν την αξία τους σημαίνει περισσότερα από μια περαστική στιγμή σεξουαλικής περιέργειας και στοργής. Σαν έφηβη η μητέρα μου, μου έλεγε πως όταν κοιταζόμουν στον καθρέφτη χρειαζόταν να νιώθω εντάξει με οποιαδήποτε απόφαση είχα πάρει, και αν ένιωθα εντάξει με αυτό που έβλεπα, όλα θα ήτανκαλά, και μέχρι σήμερα κοιτάω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και λέω, είμαι εντάξει. Έμαθα ότι εγώ είμαι η μόνη υπεύθυνη για τις πράξεις μου, και παρόλο που έχω κάνει πολλά λάθη νιώθω μια χαρά με αυτό που βλέπω. Θα είμαι ειλικρινής και θα σας πω ότι δεν έχω καμία ιδέα για το τι θα κάνω αν είχαμε ποτέ κάνει ένα κορίτσι με τον άντρα μου. Τα πάντα είναι τόσο σεξουαλικά, και φαίνεται πως όλα ξεκινούν πολύ νωρίτερα από την ηλικία που θυμάμαι εγώ, αλλά παρεκβαίνω. Νομίζω ότι το πιο σπουδαίο πράγμα που ξεχνάμε ως γονείς είναι ότι τα παιδιά μας βασίζουν τη δική τους συμπεριφορά πάνω στη δική μας, τα λόγια δεν είναι αρκετά. Όταν παίρνουμε υποστήριξη και αγάπη χωρίς όρια από τα άτομα που αγαπάμε περισσότερο, δημιουργούνται τα κατάλληλα θεμέλια για να σταθούμε στη ζωή. Πιστεύω ότι αυτό το χωριό αναφέρεται στο μεγάλωμα των παιδιών. Στη σημερινή εποχή φαίνεται ότι πολλά από αυτά έχουν αρχίσει να χάνονται γρήγορα… αλλά υπάρχει ακόμα ελπίδα, και αυτή είναι τα παιδιά μας.

"We need to teach our daughters the difference between a man who flatters her and a man who compliments her a man who spends money on her and a man who invests in her a man who views her as her property and a man who views her properly a man who lusts after her and a man who loves her a man who believe's he's a gift to women, and a man who believe's she's a gift to him And then we need to teach our sons to be that kind of man." –Unknown
«Χρειάζεται να διδάξουμε στις κόρες μας τι διαφορά μεταξύ του άντρα που τις κολακεύει και του άντρα που τις φιλοφρονεί
Του άντρα που ξοδεύει χρήματα για εκείνες και του άντρα που επενδύει σε εκείνες Του άντρα που τις βλέπει σαν περιουσία και του άντρα που τις βλέπει σωστά Του άντρα που τις θέλει μόνο από πόθο και του άντρα που τις αγαπάει Του άντρα που πιστεύει ότι είναι δώρο προς τις γυναίκες και του άντρα που πιστεύει ότι εκείνες είναι ένα δώρο σε αυτόν Και μετά πρέπει να διδάξουμε στους γιούς μας να γίνουν τέτοιοι άντρες.» - Άγνωστος -

0 comments:

Post a Comment

Attention

Unless otherwise specified, some photos posted in here do not belong to A Pinch of Soul and Style. If you own copyright to an image on this blog and would like recognition or removal, please contact us!